Yagmurcoglu Slm kızlar Hamileliğim başından beri coraspin kullanıyorum. 34 hafta olduk. Dr artık keselim coraspin dedi. Tabi ki dr uma güveniyorum. Kullananlar varsa siz kaçıncı haftada bıraktınız ?
Aminem2020 Yagmurcoglu bende böyle binpost açmayı düşünüyodum benimde doktorumun tayini çıktı gitti 32.haftada keselim demişti şimdi başka bi doktora gittim 34.de keselim dedi kafam karıştı
Yagmurcoglu Deletedmom Normal Doğum mu yaptınız ? Biz 38. Hafta sezeryan diye konuştuk. Kanama durdurulamaz diye şimdiden kesti.
Deletedmom Yagmurcoglu sezeryan oldum 38+6da doğum yaptım iki gün kala bıraktırdı doktorum herkesin farklı durumu tabi ki
Yagmurcoglu Deletedmom Anladım cnm. İster istemez stres oldum. Psikolojik olarak galiba hareketlerini yavaşlamış hissediyorum. Yarın dr uma msj Atıcam. Sakıncası yoksa Doğuma en yakın zamana kadar kullanayım diye
Deletedmom Yagmurcoglu sen stres yaptığın için hissetmiyosundr doktorundan iyi kimse bilemez seni sakin ol sağlıkla al kucağına inşallah😊
ikicocukannesi_ Yagmurcoglu benimkine 34de kes demişti şuan 33+5 olduk suyu azaldığı için kestim bugünden
Desire35 ikicocukannesi_ ben de 32 de kestim doktorum dediği için. Benim de suyum azalmış sınırdaymış 37 haftalık oldum Pazartesi kontrolüm var acaba Doğuma alırlar mı Bebek ters hala
Esraaaaaaa30 Bende 34 de kestim.38+5 e sezaryen için gün verdi ama 3 gündür tansiyonum hep Yüksek böyle giderse erken alacak bebeği şu an 36+2 çok mu erken sizce
Yagmurcoglu Esraaaaaaa30 Arkadaşım 34. Haftada sezeryan oldu. Kilosu ve nefesi iyi olduğu içim küveze girmedi bile. Ki sen 36. Hafta olmuşsun. İnş Allah’ın izniyle kucağına alırsın.
elfiikar Benim Dr. 4.aya kadar aspirin 500mg kullanmaya devam dedi, acaba kan sulandırıcı kullandığım için mi kahverengi lekelenmelerim oldu diye düşünüyorum 🤔 8+1
Yagmurcoglu elfiikar Bnm de 8. 9. Haftada hafif kahve lekelenmeler oluyordu ama iç çamaşırında değildi. İdrardan sonra peçeteyle silince peçeteye geliyordu. Ben dr a gitmiştim. Bir sakıncası yoktu. 34. Haftaya kadar kullandım işte