Bebisimyolda Kizlar kararsiz kaldim 2 isim arasinda siraç mı sıraç mı sizce ona gore kesin karar vercem 🤗
Mucize_istiyorum22 Bebisimyolda oğlumun adi Siraç Mehmet Siraç 🤗❤ bi harfle inan anlamı da değişiyor bi araştır istersen canım Siraç daha makul geliyor
Kubraa4 Bence de kesinlikle Sirac. İsimler anlamlarıyla güzel, Sıraç'ın anlamı sırrını aç ama Sirac efendimiz s.a.v. için nur saçan anlamında kullanılıyor. Ayrıca ne kadar güzel ki örneğin Furkan suresini okurken dikkatimi çekmiş görmüştüm Sirac geçiyor da, tabi Kuranda geçmesi şart değil ama ben okudukça hoşnut oluyorum.
Bebisimyolda Kubraa4 evet bende oyle dusunuyorum ilk olarak sirac dedim sonra cevremde herkes sirac dedikce ben onlar sıraç diye telaffuz etti hani bende kararsiz kaldim
Sumeyyeolcay Kubraa4 kesinlikleeee katiliyorum sana isimler anlamLriyla guzel sirac yusuf olcak oglumun ismi 31+5 🤣🤣👍👍🙈🙈
Kubraa4 Bebisimyolda zorlukları anne çekiyorsa isim koyma da anneye bırakılmalı bence 💪🏼👊🏻😄 istediğini koy canım
Bebisimyolda Mucize_istiyorum22 evet oyle siracin anlami cok guzel sıraç da okunmasi guzel geliyo kulaga sozde napcam bilemedim o yuzden😊 hayir bir an once karar da vermem gerek ona gore siparis vericem isimli falan ama bu kararsizlik beni hep bitiriyo😑