Gizemcetin94 Merhaba arkadaşlar bugün kanamam oldu hastaneye geldim erken doğum riski olduğu için nst de sancı çıktı şimdi hastaneyim iğne falan vurdular serum taktılar. Erken doğmasını etkiler mi bu durum acaba başına gelen var mı çok korkuyorum 🙏🏻
Belindaa Gizemcetin94 Progestan kullanıyor muydun? Erken doğumu önlerler canım merak etme 33 hafta da kötü bir hafta değil ama bi kaç hafta daha uzatırlar süreyi sıkma canını :)
Gulfem07 Gizemcetin94 sizinki yine 34 haftalik sayılır daha doğmaz korkmayın benim 28+4 de başladı serum iğne vs yedim 29+4 olduk açılma yoksa önemli değil bekliyor bebisler
Sedahatun Gizemcetin94 benim de 33+6 da düzenli sancım çıktı, rahim ağzın yumuşamış dedi evde yatıyorum 37ye kadar yatmamı söyledi. İnşallah durur bebişlerimiz 🙏🏻
Basaaak Gulfem07 benm basındn beri erken doğum riskim var serklajlıyım 25. Haftayım daha üzülmeyin geciyo vakit
Gulfem07 Basaaak kendimi çok üzdüm gerçekten çok canım sıkıldı ama çok şükür 1 hafta geçti bile zaman geçiyor.Allah yardımcımız olsun inşallah.Tesekkur ederim inşallah sizinkide durur.
Basaaak Gulfem07 beterin beteri var diyip yatıcaz baska caremız yok 18. Haftada erken doğum riskinden hastanede yatanlar var burda o yüzden sabır