Ceydanella Ben 39 haftalığım hala yapmadılst doktora sordum son anda yapıyorum ben dedi doktordan doktora değişiyor bence bazılar 37 de yapıyor
Aleyy00 35. Haftamda nstde devamlı sancım çıktığı için açılma var mı bebek kanalda mı diye doktor alttan muayne etti. Sanırım sancılarını gördükten sonra yapılıyor açılma vs var mı diye, şuan 37. Haftam sanırım bu hafta tekrar bakacak doktor. Kendini kasma beş saniye bile sürmüyor iki parmağıyla bakıyor o kadar ama oraya jel sürdüğü için daha rahat oluyor canın acımıyor çnkü senin yatmanla kalkman bir oluyor tabi bu doktora da bağlı benim doktorum eli hafif ve bu konuda fazla bilgi sahibi olduğu için korkmama da fırsat kalmadı
doga07- Bende 36 dayim ama henuz cati muayenesi yapilmadi.Haftaya randevumuz var.Saglikla gelsin butun bebisler 🙏
Aynur83 Bugun yaptı doktorum 39+4 herhangi bi açılma vs yok bebeğimde Doğum kanalında değil hayırlısı artık
Sevalersin 34.haftada yapıldı nst cihazında düzensiz sancılarım çıktığı için ama bana yapılan muayene elle değildi cisimle baktı o yüzden canım yanmış olabilir, kasarsan acıma ihtimali yüksek ama diğer türlü canın yanmaz.
ayse_1608 2gün önce oldum ister istemez canın yanıyo nekadar kısa olsada kanama oldu birde bende normalmiş .