AsmerMurad canm öncelikle hayırlı olsun 🙏😊 bnde 1 hafta oldu sezeryan ile doğum yapalı. İnan kişiden kişiye değişen birşey elbet sütün gelicek hiç kafanı buna yorup moralini bozma ozaman bak nasıl kendiliğinden yoluna giricek.😊 benim 3. Günü gelmeye başladı ama çok fazla sıvı tükettim humana çayı içtim, kuru dut ve kuru inciri kaynatıp içirdiler bana bilemiyorum tabi etkisi var mıdır ama deneyebilirsin. Birde süt sağma pompasıyla sürekli sağdım. Doğumumu yaptığım hastanede elektrikli süt sağma pompası vardı emzirme odasında arada gidip sağıyorum inanılmaz süt kanallarını açıyor imkanın varsa al derim ve 2 saatte bir sağ