Ozlem41 Arkadaşlar merhaba bu sabah hafif tatlı bir sancıyla uyandım uyandığımda camasirima hafif kan gelmiş peçeteyle sildiğimde de kan geliyordu ve daha sonra gelmedi doktorumla konuştuğumda yerleşme kanı olabilir dedi ama 8 haftalık hamileyim siz ne diyorsunuz yaşayan var mı böyle bir şeyi ilk gebeliğim ve korkuyorum
Deletedmom6 Ozlem41 Yerleşme kanaması olabilir dediği gibi. Eğer geçmeyen bir ağrınız fln varsa kanamanız devam ederse doktora gidin beklemeden . Ama bu haftalarda birçok nedenden kanama olabilir . Yerleşme kanaması da olabilir
Sedanurcetin Ozlem41 Bende 8 haftaligim bende de oldu iki hafta önce progestan verdi doktorum geçti çok şükür bide dinlen yuklenme kendine
__tugbaa__ Benim 5. Haftada kanamam başladı. 12. Haftaya kadar devam etti. Düşük riski vardı. 16 haftalık olduk. Doktorunuzla görüşün progestana başlıcaktır muhtemelen.
Ozlem41 Çok teşekkür ederim agrım ve kanamam olmadi bir daha pazartesi gorusucem tekrardan doktorumla inşallah düşük riskim yoktur çok bekledik minigimizi bize bagislasin rabbim
__tugbaa__ Ceylan06 Ozlem41 Allah hepimizin bebeğini sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻