Yazey Nereden başlasam bilmiyorum şuan kollarımdaki mutluluğu tarif edemem rabbim sizinde kucağınıza almayı nasip etsin 🥰 İlk önce bebeğim iri bebek denildiği için sezeryan demişti doktorum ne ağrı vardı ne açılma neyse son ultrason tarihini bekliyecektik 4 kasımı neyse geçen hafta cumanın sabahı 4 te ağrıyla uyandım baktım geçmiyor dedim sıcak bi duşa gireyim bu arada hafif kan gördüm daha da telaşlandım eşimi uyandırdım benim doğum yapıcağım hastaneyle muayne olduğum yer farklıydı nyse doğum yapıcağım hastaneye gttim direk muayne falan oldum 10 dk bir sancı var ama açılma yok dedi ebe doktorumu aradı oda kliniğe gelsin demiş sabh 11 de nyse saat 11 oldu bn gittim hala sancım var baktı açıklık yok dedi nts ye bağladı sancı var ama açılma yok dedi bu arada ultrasonda 3700 gösterdi kızımn kilosunu normal yapablrsin deneyelim dedi sen gt 5 e kadar bekle sancını evde çek bakalım ne oluyo dedi neyse eve döndüm tabi sancılarım artıyor gittim 5 de yine sancı var açılma yok bu sefer sen eve git gece saat 11 12 gbi hastaneye gel yatış yapalım dedi çok ağrın olursa suyun gelirse daha erken gel dedi neyse döndüm eve sancılarım artmaya başladı gece 12 yi geçince artık gidelim dedim nyse gittik yatış yaptık sancılarım arttı ağladım arada bir annem babm başımda eşim yanımdaydı ebe alttan muayne etti yine açılman yok sabah 4 teki gbisin dedi bekleyelim dedi sabaha kadar ben yine sanvılarla bekliyorum 🤦♀️🤷♀️sabah 4 e kadar nts alltan muayne falan sabahn5 te ebe tekrar geldi sancılarım arttı artık 2 dk bir geliyor oradaki ebe normal bi insanda şimdiye kadar 10 cm açılma olurdu dedi ama ben normal değildim 😂😂 sabah 8 de doktorum geldi oda muayene etti dün sabah neysen yine aynısın ben sana suni de versem değişmez dedi sezeyana alındım tabi korkuyorum bir yandan ama Allah biliyor ben normal yapamazdım bnce çok korkağım 😂😂😂neyse hemen geldiler beni ameliyathaneye aldılar tabi ben korkudan ağlıyorum hemşireler oradaki doktorlar bana moral veriyor ama nafile koluma serum takıldığını hatırlıyorum sonra fındığım doğmuş çok şükür 3600 dü kilosu ben odaya alındım çok titredim kendimi çok kastım galiba uzun süre kendime gelmemişim sayıklamışım hep çok şükür sütüm hemen geldi kızımı hemen emzirdim bir gece daha kaldım sabahında çıktım varsa sorunuz alablirim hamilelikle doğumla ilgili çok bilgim oldu ama şimdi annelikde çok acemyim ne yapıcağımı blmiyrum 😂bazen inanamıyorum acaba bu benim mi falan diye bi tuhaf bir duygu ama güzelde bir duygu rabbim isteyen herkese versin inş ❤️❤️❤️❤️
Gulsahvl Yazey Gözünüz aydın 💐 Allah dağına göre kar verirmiş demekki korkudan doğuramayacağınız için açılma olmamış 😊 Şaka bir yana nasip tabi Allah'ın dediği oluyor. Önemli olan ikinizin de sağlıklı olması çok şükür Rabbim size bağışlasın 🤗
Yazey Gulsahvl vallahi öyle çok korkuyordum ben allah korusun bişy olablir di sezeryan oldu ama çok şükür iyym 😍