Yas35 12+2 haftalığız gòbeğımîn büyümesi icin cok erken fakat az da yemek yesem göbeğım 9 aylık hamileler gibi şisiyor ve midem cok rahatsız oluyor. Kilo da almadım aslında ama neden böyle oluyor anlamıyorum. Aynı sorunu yaşayanlar var mı?
AycanFb Yas35 aynı şekilde yiyince çok güzel oluyor yemeyince sanki dersin karnım içine göçüyor ☺☺ Ama ben çıkmasından yanayım o zaman anlıyorum hamile olduğumu hoşuma gidiyor😍😍