Gonulklky Kızlar 19+5 deyim göğüslerim cok ağrıyodu bende neden diye açıp hafif ovaladım sıvı geldi 2 sinden de nedir acaba normal bişey mi ? Bide tetenoz aşısı oldum dün bebegim bugun tekmeledi hic endişelenmeli miyim yardımm
Hatice_mustafa Gonulklky Canım bende 20+1 deyim ve afedersin göğüs uclarim ve çevresi çok açıyor elimle dokanamıyorum bile benden de mi gelicek aceba ya .
Seda_123 Gonulklky 29 haftalığım bendende geliyor dokunma sakın hatta sabah kalkıyorum sütyenimin içi bembeyaz oluyor normal bu ama sıkıp dokunmamak gerekiyor erken doğuma sebep oluyor
Nehirkaya25 Gonulklky 28 haftaligim bendende sarimsi sivi geldi doktoruma sordum normal dedi ama bilmiyorum bu arada benimde goguslerim agiriyo
Aleyy00 Göğüsleri ovmak, masaj yapmak ve okşamak doğumı tetikliyormuş, o yüzden dikkatli ol canım. 36 haftalıkken geldi benden de aynı sıvı doktorum da göğüsler kendini emzirmeye hazırladığı için bununla karşılaşman normal ama göğsüne masaj veya ovma gibi şeyler yapma dedi. Sıvı normalmiş yani meraklanma
Gonulklky Seda_123 dokunmam ya neden acıyor diye baktım azcık sıktım gibi geldi hemen ikisinde de geliyor 😢
Sevalersin Kolostrum denilen ilk süt gelmiş kuzum senden ama ovalamak, masaj yapmak doğumu tetikleyebilir. Doktoruna danışıp merhem kullanabilirsin acının dinmesi için ama ovalamak geçmesini sağlamaz daha çok canın yanar. Benim de göğüs uçlarım yara oldu bepanthol kullanıyorum umarım doğumdan önce geçer. 🤷🏼♀️☺️
Meron Benimde geliyor 20+3 haftalığız hiç dokunma ilk ağız sütü en sağlıklı süt o süt kanalların işleve girmeye başlamış sen hiç dokunma akan aksın sen sıkma yeter