Symsymdmr Bugun 41. Günüm ve ben hala regli olmadım 36. Günümde beta 1.20 hamile değilim ve regli de değilim bu stresten nasıl kurtulucam ? Atamıyorum kafamdan ya o ya o olsun diyorum belirtimde yok doktor ve hastane bulursam güzel düzgün en yakın zamanda hemen gidicem ama böyle yaşayan eden destek olmak isteyen varsa yazabilirmi lütfen ☹️ Vee hayırlı kandilleriniz olsun Allah dualarınızı kabul etsin 🙏🏼
Liyahasan Symsymdmr en yakın zamanda tekrar bi doktora gidin derim yoksa belirsizlik çok zor sizi çok iyi anlıyorum allah gönlünüze göre versin kandil günü rabbim bebek isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤
Liyahasan Aynı durumdayım bugün reglim 15 gün geçti 7. Günü kan testim negatifti doktorum ayın 11inde tekrar gel dedi ve hala regl olmadım hiç strese de girmedim bi ihtimal gebelik vardır diye ümit ediyorum sizin de geç döllenme olduysa o yüzden gecikmiş olabilir inşallah hamilesinizdir 🙏
Symsymdmr Liyahasan İnşallah gidicem kime gittiysem bişey yok diyip gönderdi :( inşallah öyleyimdir Allah eksikliğini yaşatmasın isteyen herkese nasip etsin inşallah