32 haftalık hamileyim çok şükür şu an gebeliğimde herşey normal Henüz erken diye doktora sormadım ama benim ve eşimin işinden dolayı 38. Haftada Vandan Kocaeli ne arabayla gitmeyi düşünüyoruz ailem kocaelinde Allah nasip ederse doğumu ailemin yanında yapmak istiyorum yaklaşık 1700 km’lik yol dinlene dinlene 2-3 günde gitmeyi planlıyoruz. Bu kadar uzun bi yolculuk bebek veya benim için bi sıkıntı oluşturur mu oluşturursa da ne gibi sıkıntılar olur daha önce bu kadar uzun yola çıkan oldu mu ilk gebeliğim tecrübesizim sizlere sormak istedim