78Ay_ Bugün rutin kontrol için geldim nst de ağrım çıktı. Ben hissetmiyordum ama doktorum muayene etmek istedi. Rahimde incelme olmuş 35 olması gereken 15 e düşmüş. Erken Doğum riskin var yatış yapıp tedavi uygulayacağız dedi. Serum, ciğer geliştirici iğne ve hap verdiler. Beklemedeyiz. 2500 olmuşuz. Küçüğüz daha korkuyorum inşallah biraz erteleyebilirler.
Bp33 78Ay_ dün aynı şey benim başıma da geldi. Aynı şeyleri uyguladı doktorum. 33+5 iz bizde. İnşallah zamanında sağlıkla doğarlar🙄
Zuhal_19 78Ay_ korkma canm anlamış doktor önlem alıyor ne güzel zaten büyüdü artk dogadabilir hiç telaş yapma sağlıkla gelsin minnoş
Ozgekckstc 78Ay_ 35 haftalıkken bende muane diye gittim sancılarım çıktı ve açılmam olmuş hemen yatış verdi 4 gün hastanede kontrol altına aldılar ciğer geliştirici serum iğne vs vs şeyler yaptılar doktor iki hafta daha erteler bebek de gelişir dedi ve şuann iki gün sonra 41.haftaya girmiş bulunuyorum ne gelen ne giden var 🥺 Korkma verdikleri tedavii işe yarıyor 🙏 Geçmiş Olsunnnn
Sedahatun 78Ay_ 33+6 da benim de hissetmediğim düzenli sancılarım çıktı, serum iğne ilaçlarla durdurdular. Evde yatıyorum şimdi, rahim ağzı incelmiş. Çarşamba tekrar kontrol var
78Ay_ Zuhal_19 çok teşekkür ederim sağlıkla gelsin en önemlisi o tabi. Ama 1-2 hafta daha beklese iyi olur
Oap_12 78Ay_ geçmiş olsun çok.ben de 34-1deyim. Belimden vuran ağrılar var. Haftaya kontrolüm var. Sizin belirti var mıydı hic
Bp33 78Ay_ normalde kal sabah iğne olup çıkarsın dedi ama ben kalmak istemedim 3 kere serum takıldı. 3.nst de sancı çıkmayınca eve döndüm dün gece kalmadan.
alchn Oap_12 benimde belimde.agri var ve hafif.hafif sancim var birde bugün kremsi değişik bir akıntı gelmis nisan mi bilemedim
78Ay_ Oap_12 öyle belirgin bir ağrım yoktu. Hafif kasık ağrısı bel ağrısı vardı ama bebek büyüyor o yüzden oluyor diye düşündüm. Normal kontrole diye geldim ağrı çıktı.
78Ay_ Ozgekckstc çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız tekrar nst çekildi sancı çıkmadı bu sefer. 2. doz ciğer geliştiriciyi de yaptı
Afifeelif Ozgekckstc birşey soracağım müsadenizle bende de aynı skınut oldu bugün 6. Gün ilaç içip yatıyorum perşembe kontrolüm var. Siz ne kadar süre istieahat ettiniz yatmaktan çok sıkıldım bugün 34+1 iz. Ciğer geliştirici falan da yapıldı açılmam yoktu ama.. İnşallah sizde hayırlısı ile alırsınız kucağınıza
Ozgekckstc Afifeelif 4 gün yatışım verildi canım baktılar ilaç etki gösterdi çıkışım verildi 🙏 Korkma sakın Bugün mis kokulu kızıma kavuştum 41+1 prensesimi doğurdum Allahım hepiniz için dua ediyorum bol bol az acılı doğımlar nasip etsinn inşallah