Tugce35 Yeni doğan bebeğiniz için ne kullandınız hangisi daha kulllanışlı puset mi bebek arabası mı kangurumu yoksa kucaktamı bilgilendirirseniz yeni doğum yapmış anneler
online_mom Tugce35 kucakta çok zor zaten.ben araç kullandıgım için pusetli bebek arabası aldım.araç kullanmasaydım pusetli ilk aylarda düşünmezdim büyük ihtimal.bebek arabasını oto koltugu olan pusetliden seçtim bu yüzden
Cigdem07 Tugce35 Ben bebek arabasını takım aldıgım için hem puset hem port bebe vardı içinde ilk zamanlar puseti kullanıyo herkes zaten sonra büyük olana geçiyorsun :) kucakta çok zor bebek perişan oluyo
online_mom Tugce35 kanguruyla düşünürdüm.yeni doğan bebek kucakta taşınmaz.yada portbebe türü birşey bakabilirsin kış olacagı için daha rahat olur belki