Dilara38 Merhaba arkadaşlar 34. Haftamdayım. Hamileliğim başından beri gittiğim doktor ıslarla sezeryan olman gerekiyor diyor. Başka bi doktora gidip görüş almak istiyorum. Memorial de Özgüç Altun a gidip memnun kalan varmı nasıl bir doktor gidenler yorumlarını yazarsa sevinirim şimdiden teşekkürler 😌
Beybitooo Dilara38 ben şimdilik Kıvanç beye gidiyorum ama Doğumu özelde yapicam dünyam hastanesinde Aynur simur var instagramdan takip ediyorum çok cana yakın duruyor ve gidenlerde çok memnun Doğumu ona yaptırmayı düşünüyorum 😊