Mucizem_06 Ebru9360 devlet hastanesinde muhammed beye gidebilirsiniz kübra hanım da oyle bnce özelden farkları yok bn il dışımdan geldim dogum icin 3 hastaneyi de gezdim ama devletten memnun kaldım