Rezzan 26 haftamız doluyo dün aksamdan beri sağ tarafımda karnım üstü acıo sizde de oluyomu Rabbim zorumuzu kolaylaştırsın zor aylar bizi beklıyo 🥴🤲🏻💆♀️🤦♀️
Mervemm Rezzan canjm bilmiyorum ama benimde dunden beri kramp giriyo karnima normalmis bnmki . 26 haftaya hic kavusmadim insallah bu bebeğimle görücez.
Bayanngamzeli Rezzan Benim 19.haftadan beri sol gögüs kafesim ağrıyo doktorum böbrekten olabilir dedi kontor etti böbrekler de bisey yok dedi.Ablamin da hamileligin ayni sey olmuştu onun doktoru bebek büyüdüğü için olur demiş.
Mutlulu Rezzan canım ben yorulduğum zaman aynen dediğin gibi bi ağrı olıyordu bak geçmezse. Doktoruna ulaş ama oluyo du yorulunca
Rezzan Mutlulu cam sildim Çarşamba günü evi sil süpür o gün yordum kendimi bence bebek de sert oynuo vuruyo artık ondan da olabilir