Bernurrrr Bu haftalarda karında sürekli sertleşme kasılma yaşayan var mı kasılma yaşadıkça rahim uzunluğum düşüyor çok kötüyüm kızlar😔😭
arslanmerve57 Bernurrrr bende de oldu bu hafta baya kötü oldum doktorum magnezyum verdi düzenli kullan dedi aksatma sakın dedi
elif_badeninannesi Bernurrrr benm doktrm rahim agzı uzunlugu uzalıp kısalan bisey degil demisti sizinkiler ne diyor dogru mu ? Bende de agrı sızı oluyor batma oluyr ama bebek büyüdügü icin alanı kısıtlanıyormus ve agırlastıgı için baskı yapıyormus
mucizeask Bernurrrr 29 . Haftayım. 24 te başladı nazik nazik. 28 de pik yaptı acile gitmemk için çok çaba verdim. Magnezyum daha dün almaya başladım. İyi gibi.
Basaaak Bernurrrr benm rahım agzı yetmezliğim var . Rahım boyum en son 20 di . Ben sabah aksam içiyorum magnezyum
arslanmerve57 Bernurrrr bende şikayetlerimi söyledim doktorum direkt rahmin mi açıldı acaba bu şikayetlerin onu gösteriyor dedi alttan baktı her şey gayet sağlıklı dikkat et bolca dinlen magnezyumu ihmal etme dedi.
Hzr_7714 Bernurrrr Benimde sertlesiyor doktoruma soyledim kasilma falan demedi ama detayli usgde rahim uzunlugu 25 cikti magnezyum progestan kullaniyorum. Suan 22 haftaligiz
Bernurrrr elif_badeninannesi benim doktorum uzayıp kısalan bişey ve 25 mm altına düşerse erken Doğum riski dedi
Irem_Arsln Bernurrrr dün perinatolojiye gittim. Benim de sürekli kasılmam var neredeyse 2 dakikada bir oluyor. Daha 20+5 günlük hamileyim. Bebeğin suyu fazlaymış meğer o yapıyormuş siz baktırdınız mı bebeğinizin suyuna
elif_badeninannesi Bernurrrr yaaa bunu diyen perinatoloji dr bide yani niye her doktor baska bisiy der anlamıyorm 😐🤔
Hamileanneler_25 Bernurrrr bende de kasılma oluyor arada bi bel ağrısı karin ağrısı da çok yasıyorum uzun süre ayakta kalmamaya çalışyorum hemen belim ağrıyor ve bebek toplanıyor
Guldenece_2525 Bernurrrr 25 haftadayım günde 3 4 kez o kasılmaları karinda sertleşmeyi bende hissediyordum.son kontrolde doktoruma dedim magnezyum kullanmamı söyledi rahatladim biraz..
Guldenece_2525 Bernurrrr rahatlatır inşallah..benim kasılma ve sertleşmem 30 saniye filan belki daha az sürüyordu elimle ovalayınca geçiyordu..ama magnezyum iyi geldi bana..detaylıyda rahim ağzı 40 mm ölçüldü sonradan kısalabiliyor mu duymamıştım böyle birşey hiç
elif_badeninannesi Irem_Arsln bende 22+2yim suyum yeterliymis ama kasılma mı diyim agrı mı diyim oluyor acıkcası. Dr normal dedi