Bahar2 Pnrmcn çok iyi olduğunu söylemişti doktorum bende içiyorum mineral değerleri en güzel olan Beypazarı maden suyuymuş
UmudumOldun Pnrmcn canım 36 haftalık hamileyim ve en başından beri günde bir tane içiyorum Doktorum günde 1 tane , rahatsız olduğun zamanlarda 2 tane içebilirsin demisti
Deletedmom6 Pnrmcn Annemlerin oturduğu yere yakın bir maden suyu var yazın çök ziyaretçisi olur hatta bi kez anneme yeni hamileyken oraya gidelim canım maden suyu istedi dedim hayır çök zararlı asla içemezsin dedi 🤷♀️
Deletedmom0088 Sade içiyorsan sakıncası yok hatta içmen gerekiyor çünkü Hamilelikte maden suyu tüketimi yüksek kalsiyum içeriği nedeniyle kemik sağlığı açısından faydalı özellikle süt ve süt ürünlerini yeterince tüketemeyen gebeler için maden suyu iyi bir alternatif olabilir ama eğer meyveli içiyorsan içerisinde alkol olduğunu duymuştum ki fazla miktarda da şeker içeriyor zaten
Ebruas Sade maden suyu olanı bna doktorum miden bulandığında içmem için önermişti ama günde 2 adeti geçmemk kaydıyla
Pnrmcn Ya ben hesaplamalara göre 6 haftalık hamile görünüyorum. Ve 1 haftadır içiyorum hergun 1 tane. Doktor magnezyum hapı falan yazmış d vitamini mide şurubu demir hapı folik asit vs. Ben sadece folik asit i alıyorum ve maden suyu içiyorum. Ilac kullanmak yerine besinlerden almak istiyorum tüm vitamini Ve teşekkür ederim hepinize:))
hilalyavuz Pnrmcn bence doktorun yazdığı diğer ilaçları da kullanmalısınız evet düşünceniz doğru yediklerinizden de vitamin almanız gerekiyor ama doktor o ilaçları yazdıysa muhakkak gerek görmüştür ki yazmıştır. Maden suyunu ben de tüketiyorum ve doktoruma sormuştum zararı olmaz faydası olur dedi her gün 1 tane içmeye çalışıyorum beypazarı markasından. Siz de gönül rahatlığıyla kullanın ☺️
Pnrmcn hilalyavuz öyle ama ilk ay için bana fazla geldi. Mide yanması için surup kullanmak istemedim buna dayanacağımi düşünüyorum çok can sıkıcı olmuyo çünkü yanma. Demir ve folik asit alıyorum yeter bence