Loya06 Kızlar güzel bi hastane çıkışı arıyorum güzel ve güvenilir bildiğiniz bi site yada yer varmı istanbul içinde ? Bi siteye sorsum 10 lu takım 400 lira dedi işlemeli falandı
Canefza Loya06 trendyoldan miniworld marka 10lu takim aldim inanin cok kaliteli yumuşacık. Tüm zibin ve tulumlari h&m den almıştım hastane çıkısını terettidle aldim ama cok memnunun fiyatıda 110 tl civariydi indirimde
defne55 Loya06 1 tane 5li isimli yaptırdım 110 tlye oda yeter ne kadar giyiyorlar sanki hemen küçülüyor
ikicocukannesi_ Loya06 Pendik Kaynarca da tifilya var kocaman bebek mağazası ben ordan şuan hatırlamıyorum ama sanırım 6lı yada 8li takım benim aldığım 80 tl
MNursel Hastane çıkışı için o kadar para vermeye gerek yok. O parayla ben bebeğimin bütün kıyafetini aldım nerdeyse. E bebekten falan bakabilirsiniz bence .
Loya06 Ogullarimveben florfebaby diye bü sayfa nakış işlemeli çok şık şeyler var hayran kaldım ama 400 lirada çok oahalı geldi
defne55 Ogullarimveben https://instagram.com/mar.cascara?igshid=hz784at0p04 bu sayfadan sipariş verdim canım
defne55 Ogullarimveben ben çok beğendim battaniyede yaptırdım ben battaniyesi falan çift katlı canım hoşuma gitti
Loya06 gurcem ya civildeki ve e bebek deki modellere baktımda hoşuma gitmedi tamam bende oyle fazla abartılı kanatlı falan şeyleri sevmiyorum ama şık olsun istiyorum
Ucfjvukvfk Ben 230 tl bi tane haste cikisi aldim 11 takim isimi bastirdim cok guzel istegramdan guvenilir bir site hatta https://www.instagram.com/p/B2W0Y4ZF4Rh/?igshid=3isi4o48dthp bak cnm benim ki omer esmeray yaziyor elime de gecti allahin izni ile bir ay sonra bebegime giydirecem
gurcem Loya06 kuzum cıvılın ınternet sıtesınde yok benım aldıgım magazadan aldım.Mesela adanada ıkı yere gıttım bırınde vardı cok begendım.bende oyle taslı falan sevmem
Loya06 Ucfjvukvfk şimdi baktımda gerçekten çok beğendim takımlarını galiba bende ordan sipariş vericem 400 lira veremem ben 400 le bütün alışverisi tamamladım 😊 yazıktır günahtır