Ayka2323 canım korkma benimde aynı şekilde bu 3. Gebeliğim yaşayan yok 5 haftalık gittiğimde kese çok küçük gördü aşağıda dedi hatta kese mi emin olamadı detaylı ultrasona girdim onun sonucuna göre dış gebelik olabilir dedi dünyam başıma yıkıldı iki gün sonra gel dedi gittik eşimle herşey yolundaydı kesem gelişmiş içinde yolk sac vardı dua et Allah’ın izniyle gelişir o 🙏🏻