Furkanrukye Kızlar dünden beri ara ara sancım var ve bugün resmen ayağa kalkmaya korkar oldum aşağıya çok aşırı baskı yapıyor. Ama nişan su bişey gelmedi. 33+5 haftalığız. Son zamanların etkisi mi acaba başına gelen varmı böyle bişey
Busrasumen Furkanrukye bende 33+4 üm bazen aşağıya baskı oluyor ama sancım yok bence bunlar yerleşme hareketleri çok yormamaya çalışmalıyız artık riskli zamanlar
tgbasaritas Furkanrukye son zamanlarda normal diye dusunuyorum. Benimde son 1haftadir asagida acayip baski var. Agrim sancim yok ama sanki her an cikcaklarmis gibi hareketlerini hissediyorum. Bazen otururken oluyor kendimi kaldirmak zorunda kaliyorum.
Sahreyldrm Furkanrukye bende aynıyım kuzum 35+3üm doktora söylüyorum ben hareket edemiyorum ağrıdan çok kötüyüm diye normal diyor nst de bı sıkıntı çıkmıyor artık ben mi abartiyorum diye düşünmeye başladım
Furkanrukye Sahreyldrm nstye bağlanmadık henüz haftaya gidicem doktora nasıl olcak 1 hafta bilmiyorum
UmudumOldun Furkanrukye canım o haftalarda bebisler dönmeye basladigi için yerleri de daraldığı için normalmis . Ben yataktan kalktigimda bile kasılıp kalıyordum . Ama sancılar kasılmalar düzenli olmadığı sürece doktorum normal olduğunu soylemisti
Furkanrukye UmudumOldun benim bebeğim çok oldu doğum pozisyonu alalı 26da felan döndü ama napiyo bilmiyorm içerde deli gibi hareket ediyo 2 gündür
Furkanrukye Sahreyldrm sanci olması normal dedi zaten geçen gittiğimde ama bu aşağıya doğru baskı yapması korkuttu beni
Sahreyldrm Furkanrukye ağırlaşıyor bebekler ondan diyor ona da valla ben anlamadım bizde mi sıkıntı var
Furkanrukye Sahreyldrm daha 34 haftadan böyleyse herhalde son zamanlar.tamamen ayağa kalkamaz duruma gelicem 😔 böyle nasıl olucak bilmiyorum ki
Smnl Furkanrukye 33+4 bugün nerdeyse adım atamadım wc ye zor gittim. Bende acaba bi sorun mu var diyordum bu postu görmek rahatlattı. Bir de kafası hala yukarda dönmedi korktum bi an ayakları çıkıverecek diye 🙈