Raniniii ben epilepsi hastasıyım. Nöroloji doktorum dedi. Sezeryan olması daha iyi diye. Çünkü benim epilepsi nöbetlerim sıçramalarım oluyor. Ve stres, heyecan, panik bu nöbetleri tetikliyor. Normal doğumda da bunların hepsi fazlasıyla olduğu için eğer doğum sırasında nöbet geçirirsem Allah korusun bebeğin içerde boğulma riski varmış. O yüzden mecburen sezeryan olcak.