Ayperi86 kuzenim 33 yaşında hamile kaldı. Ben hamile kalmak istediğim zaman ona abla nasıl bir süreç yaladın diye sorduğumda, bebek istemeye karar verdik, sonra denemeye başladık 2-3 ay derken bebeğimiz olmadı doktora gittik hiç bir sorununuz yok tamamen psikolojik bir durum tatile çıkın kafanızı dağıtın ilişki yaşayın ama bunun amacı asla bebek yapmak için olmasın dedi. Bizde anca 4 ay sonra çıkabildik o 4 aylık süreçte hiç korunmadık ama hamile kalmadım dedi. Neyse tatile gittik kafa dinledik orda da denedik ama aklımızdan çocuğu çıkararak, ve döndüm adet tarihim 4 gün geçti ama ben olabilir düzensizdi zaten deyip test yapmadım koşa koşa. Sonra 3 gün geçti tansiyonum düştü ve test yaptım pozitifti dedi. Olay tamamen psikolojik