Dolunayto
Merhaba kızlar,
Benim bebiş 15 haftalık oldu .İlk zamanlardan beri bulantılarım sabah nerdeyse hiç yok öğleden sonra başlıyor akşam olunca inanılmaz şiddetleniyor.Aranızda bulantıyı akşam şiddetli yaşantalarınız var mı?
Ayka2323
Bnde 5 haftalığım geceleri biraz mide bulantım oluyo benm herşeyim garip zaten Bunada şaşırmadm bebelerimiz sağlıklı olsn herşeye razıyım
Ozo34
Bende 8+5 im başlarda sabahları oluyordu 6. Haftadan sonra akşam ve gece yatarken oluyor .. Bir dönem duruyor sonra yeniden başlıyor
Oznur_11
Ben 16+1 im. Herkes sabah bulantısı derdi ama bende bu son 2 haftama kadar hep akşamları kusma oluyordu. Fakat şu son 2 haftadır şükürler olsun neredeyse azaldı ama tamamen bitmis değil bu kez sabah bulantıları hafif olmak üzere yaşıyorum. Kişiden kişiye değişiklik gösteriyor sanırım..