BeyzaNeseli merhaba canım önceden medifema hastanesine gidiyordum 75 tl hayri beye ikinci doğumumuda kendisi yaptırdı medifema hastanesinde gayet memnun kaldım iki doğumumda orda oldu şuan üçüncüye hamileyim yine orda olacak doğumum ama ilk hamileliğimdeki doktorum izmire dönünce ona gitmeye başladım Ali İrfan Güzel gayet memnunum 🤗