Kbracoskun Ben istanbula gelin geldim 6 aydir burdayim gebe kalmak için tedavi gormem gerekiyordu ama bursada ailemin oldugu yerde tanidiklarin onerdigi bir doktora gittim. Doktorumdan da çok memnunum Ziya Çetin bursada oturan varsa tavsiye ederim. Neyse ileride zorlanacagim diye istanbulda doktor ariyorlar. Ve Zeynep Kamilde Erbil Çakar diye bi doktora gidicem. Hastane ile.ilgili normalde övgüler duydum ama internetten bakinca şikayetlere korktum. Aranizda giden varmi nasil nedir ? Zaten gecen pazartesi orda bir doktor (asistan da olabilir emin degilim) yüzünden korktum boş gebelik.dediler fakat bebek yerinde kendi doktoruma gosterdim.. bu yuzden de yeni doktor korkum.var kendi doktorumu birakasim.gelmiyor.. ben kimse hakkinda bisey bilmiyorum kotuleyemem kimseyi sadece bilgi almak istiyorum ?