Betul21
34haftalik hamileyim zaten erken doğum riskim vardı akciğer geliştirici ignede vurmustum şuan çok sancım var karnımın şekli bozulmuş bebek aşağida yürümekte bile zorlanıyorum ve bu sancı sanki cisim çok geliyormuş gibi gidiyorum tuvalete iki üç damla cisim cikiyo bu doğum sancisimi sirtm kasiklarm çok kötü