Sghslove Kızlar çok kötüyüm çok takıntılıyım çok ağlıyorum işlerimi tekrar tekrar yapıyorum bebek çamaşırlarını yıkıyorum sanki arınmıyor deterjandan diye 2 tur duruladım nerede kurutucam diye yatak odasından gardırobumu çıkarttım toz olmasın diye bebek eşyalarını orada kurutayım dedim sonra içerde kurutma dediler bu sefer klimayı alıcam kolay kurusun diye yatak odamda klima 😔 ama çok kötüyüm işlerimi yapamıyorum görümcem yardıma geldi hiçbir şeyi ellesin istemiyorum 😔😔 o bir şey yapıyor yatınca ben üzerinden tekrar yapıyorum. Çok düşünüyorum çok ağlıyorum 35+2yim. Yemek yiyemiyorum çok seçiyorum dışarıdan da yiyemiyorum 😔 kocamı yanımda istiyorum o da çok çalışıyor. Onu da çok bunaltıyorum çok kötü hissediyorum
Gizemabc Sghslove okb tanısını bir hekim mi koydu yoksa siz mi kendiniz bu şekilde nitelendiriyorsunuz?
Sghslove Gizemabc gebe kalmadan önce gidiyordum psikoloğa okb ve anksiyete dedi ama geçen hafta bir klinik psikoloğa gittim o okb değilsin sadece çok kaygılısın karamsarsın o tetikliyor dedi.
Gizemabc Sghslove şu popüler temizlik programlarının etkisiyle azıcım titiz olan hemen kenne obsesif kompulsif bozukluğu teşhisi koyuyor da o yüzden sordum. Klinik psikoloğun dediği doğrudur bence. Allah kolaylık versin ne diyeyim