BetulGul 20. Haftaya kadar erkek dendi bana da sonra ayrıntılı ultrasona girdim orda kız olduğunu öğrendim ve şuanda da herkes karnıma bakıp senin oğlun olcakmış gibi diyor ve 36+6 günlük gebeyim ben hep kızım olsun istediğim için kız dediklerinden beri hiç sormadım ne diye herşeyi de pespembe hazırladık valla artık kısmetine inşallah sağ Salim kucağıma alırım minik bebeğimi inşallah kızdır diyorum şimdide hiç göstermedi çünkü ne yüzünü ne de cinsiyetini bir tek ayrıntılıda göründü başlarda bana doktor bak erkek görüyor musun demişti 😊