Benim de ikinci hamileliğim. Bir kızım var çok şükür ikincisi ne olursa olsun sağlıklı olsun diyorum sadece herşeyin hayırlısı.. kimi insanlar var cinsiyetinden önce sağlıksız olacağını duyup maç olanlar onları düşünün bence hamile hamile psikolojinizi bozmayın rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Herşey gönlünüzce olsun ❣