Azizim Merhaba canlar, ben Aşılama ile hamile kaldim ve dha yeniyim,ama ben bekliyemiyorum 2kere kan verildi doktor kan degerin guzel gidiyor dedi 18inde geldiginde ultrason ile bakcam ddi. Aşilama ve normal gebelik hesaplama ayni mi bilen varmi? benim aşılama 22/10/19 oldu. o gunden itibaren mi hesaplicam? Cunki embryo o gun yerlestirildi. tskler & Hayirli kandiller ❤
Tgb2310 Azizim aşılama ile normal gebelik aynı hesaplanıyorda aşılamada embriyo yerleştirilmiyor ki sperm veriliyor ilişkş gb
Alpase Azizim benim bebegim de aşılama bebegi 34 haftalik olduk şükür 🙏🏻 aşılama tarihi baz alınmıyor son adet tarihi baz alınıyor doğal gebelikte olduğu gibi ☺️ Hayırlı olsun bu arada 😍
Azizim Tgb2310 2ceşit aşilama var canim yani yurtdisinds oyle, ya senin dedigin gibi sperm injekte ediliyor ve ya sperm ile yumurtalik labo da birlestirilip embryo seklinde rahime yerlesiyo bende oyle oldu😊 yani yurtdisinda boyle canim ❤
Azizim Alpase Oyy maşallah doğumun gelmiş canim, Rabbim kucağina almayi nasip etinn🤗. Sağoll cnm allah razi olsun ❤