Aasevall Hanımlar bebişlerin bu hafta kilosu ne kadar acaba ben 21+ 2 deyim 532 gram dı bugün fazla gibi mi
Mebos Aasevall 20 haftalığız bizde 350 gr doktor iyi dedi sizinde iyidir illaki doktorunuz bişi demedimi
Nur-11 Aasevall ben o civardayken detaylıya girmiştim 436 grm tam yerinde demişti sizinki biraz fazla sanırım doktorunuz bişey demedi mi
Gozdeakan Aasevall canım bende geçen gün detaylıya girdim.21+3 olduğumda 528 gram 27 cm dedi.Gelişimi önde dedi.Boyu kaç sizinkinin
Anne1_ Aasevall canim ben 22 haftalikken detaylıya girdim 490 gr di gayet iyi dedi dr um şeker ölçüm testi yaptırınca bi sorun varsa çıkar şekeriniz varsa ondan fazla olabilir kilosu dr umuz bisey demedimi
Suranurun_annesi06 17 haftalikkene 200 gramdi 20 haftalikkene 400 gramdı canm simdi kac oldu bilmiyrm
Suranurun_annesi06 17 haftalikkene 200 gramdi 20 haftalikkene 400 gramdı canm simdi kac oldu bilmiyrm
Ipek_ozsyhzry Aasevall 20+3 367gr doktorum gayet normal dedi Haftasına göre olması gereken kiloda dedi❤️🥰
Aasevall Şeker yüklemesi diğer ay yapılacak kilosu bir hafta önde dedi normalde ailemde şekerin olup olmadığını sordu ailemde şeker yok eşimin ailesindede yok