@Edezel canım seni korkutmak gibi olmasın ama benim ilk hamileliğimde 6 haftada doktor kalpatisi alamiyoruz dedi bir hafta sonra gel dedi aynı öyle gittik yine alamadı kalp atışını dokuzuncu haftama geldim düşük oldu yani yaşamıyor olabilir çünkü bana da vajinal ulturason yapıldı bebek ölüydü 😔