ikicocukannesi_
Kizlar bugün bir post açmıştım suyum geliyor diye bugün doktora gittim azalmış suyum sınırda dedi nstde bişey çıkmadı bu şekilde su ne kadar idare eder dediğimde ise 36. Haftayı tamamlatmaya caliscaz dedi Çarşamba tekrar çağırdı yani daha erkende gelebilir bu arada alttan baktı açıklık yok artı rahim agzin kapalı dedi kafamda deli sorular