tugbadm Estağfurullah olur mu sorabilirsin tabi. İlk başta adet sancısı gibi geliyor sancı aslında tam dayanılmaz hal aldığında doğum başlamış oluyor gözünüz korkmasın bebeğinizi kucağınıza aldığınız anda bitiyor Rabbim sabrını veriyor yani. Önce belden girip ordan kasıklara ve bacaklara vuruyo yani ilk 10 saniye daha hafif sonrasında yükseliyor ve geçiyo denizdeki dalga gibi düşün geçeceğini düşünerek o sancıları karşılamak daha kolay oluyo benim doğumun biraz hızlı oldu 🤭🤭