Beybitooo Bugün ikili test yaptirdim ense kalınlığı 0,8 çıktı iki tüp kan verdim sonucu 3 hafta sonra cikicak ama ense kalınlığı normalse bisey çıkmaz diyorlar o yüzden içim rahatladı 🥰 erkeğe benziyor dedi ama bagdas kurmuştu tam açmadı bacağını ve devlet hastanesinde ücret alınıyor mu diye merak edenler vardı hiç bi ücret alınmadı 😊
Beybitooo Yenianneadayi2208 girdim ultrasona aldı ense kalınlığını ölçtü boyunu ölçtü normal olduğunu söyledi sonra kan icin kagit verdi gittin 2 tüp kan verdim 3 hafta sonra gidip sonuçları alacağım bu kadar randevulu gidince hiç beklemiyorsunuz zaten☺️
Skbn01 Yenianneadayi2208 önce ultrasondan ense kalınlığına bakıyorlar,sonra kan veriyorsun 2li 3lu test için 1 hafta içerisinde de sonuçlar çıkıyor zaten doktoruna gösterirsin
Beybitooo Yenianneadayi2208 bisey yapmanıza gerek yok haftanız geldiyse randevu alın gidin ve doktora ikili test icin geldim diyin zor bir işlem degil 15 dk sürüyor Hepsi
Beybitooo Tgb2310 normal dedi 3mm nin altında olması gerekiyor diye biliyorum 12 haftalık olduğu icin oyle küçük yani 13 haftalık falan olunca 1,2 falan oluyormus galiba önemli olan yüksek çıkmaması
Merve_kucuk Beybitooo Benden 1 tüp kan aldılar ama üzerinde ki yazıyı okumayi unuttum sizden neden 2 aldılar merak ettim
Yenianneadayi2208 masalsii benim gittiğim hastane fiyatta uçmuş.daha uçuk rakamları da duymuştum , benim gireceğim hastane uygun gelmişti 🤦🏼♀️
Babyone Beybitooo o kadar beklemeyın ben laboratuvarı aradım hastanenın bır hafta sonra cıktı sonuclarm
Beybitooo Babyone zaten normal dediği icin içim rahat 3 haftada bir kontrolüm oluyor kontrole gittiğimde bakacak o yüzden cokta merak etmiyorum :)
Babyone Hıc ozele gtmeyın eandevu alın hemen zaten surec cok kolay ıslıyo devlette ozeller sırf para avı 250 ıstedıler benden ıkılı test ıcın
Dolunayto Beybitooo Benim bebişkomunki 12 haftalıkta özel hastanede ensesi 0.92 çıktı doktor çok normal hiçbir sıkıntı yok dedi sınır 2.5 miş.Seninki de çok iyi çıkmış ikili de çok temiz çıkacaktır.
Beybitooo Dolunayto insallah çok teşekkür ederim şimdi ince falan diyince bi şüphe düşmüştü içime ama doktorumda normal dedi zaten kıpır kıpır zor yakaladı ensesini :)
masalsii Yenianneadayi2208 ben özellikle sordum hani 100 tl üst fiyat verseydi devlette yaptırırdım heralde
Yenianneadayi2208 Beybitooo peki devlet hastanelerinde perinatoloji uzmanı var mı biliyor musunuz ? Bnm riskli gebelik olduğundan radyolog değil perinatoloji uzmanı bakmalıymış o da her hastanede yok olanlarda aşırı pahalı.