0623-okay Kizlaar hadi isim hakkında yardımcı olun oğluma isim bulamıyorum bir türlü 😏 2 isim düşünüyorum
Mstfaslhn1234 0623-okay benim de oğlum olucak biz Alparslan koyucaz bende çok isterdim iki isim koymayı koyamıyorum soyismimiz baya uzun o yüzden alparslan koyucaz
0623-okay Mstfaslhn1234 Güzel isim hatta eşimde koymak istiyo ama tamamen siyasete yordugundan ben koymak istemiyorum
Mstfaslhn1234 0623-okay biz siyaset olarak hiç düşünmedik canım eşimle tanıştığımızda nişanlanlıyken bile aklında olan bi isim di oğlum olursa adını alparslan koyucam dedi koydu siyaset olarak hiç düşünmedik hoşumuza gittiği için koyduk
Hilal_celik54 0623-okay ben iddadan çok anlamına bakarım isim karakteri belirler öyle bi isim koyunki öte tarafta çağırıldığı zaman kendinden önce isminin anlamı gitmesin 😉😉
0623-okay Mstfaslhn1234 benim de çok hoşuma gidiyor güzel asil bir isim ama evliligimizn ilk başından beri oğlum olursa adını alparslan türkeş koycam dedi ben o yüzden istemedim hiç çünkü gelecekte insanların oğluma olan tavrını düşünmek zorundayım 😑
Mstfaslhn1234 0623-okay sende haklısın canım ama eşim ve ben hiç siyaset kısmı olarak düşünmedik aklımızda olan bir isimde koyduk
Hilal_celik54 Melikebudak benden bi hafta öncesin benim oğlumun adı da Ali İmran Olacak allahın izniyle