Huzme Ay bana da çok yakın . Henüz oturmamış bi hastane ben daha memnun kalanı görmedim hiç bi alanda . Ayrıca devlet hastanelerinde mahremiyet sıfır . Allahım mecbur etmezse ben gitmeyi düşünmüyorum
aslicebrail Bende orada doğum yapmayı düşünüyorum ama bakalm kısmet inşallah iyidir hem yeni hastane iyi olduğunu duydum