Oznurrb Oje de sürüyorum makyaj da yapıyorum. Makyaj dediğim bi eyeliner bi rimel bi ruj, normalde de fondöten vs kullanmazdım zaten. Zaten hamilelik psikolojik olarak yorucu bi süreç, günlük bakımımı da yapmasam iyice çökerim herhalde 😂 Bi de okula eyeliner bile sürmeden gitsem çocuklar hastaymışım gibi bakıyo, hamileyken psikolojim kaldırmaz bunu 😂