Elif1685 benim kendi doktorum il dışında. Hamile kalınca daha gelmene gerek yok uzaklık olduğu icin dedi. Ben de yaşadığım şehirde gittim öZelde bi doktora. Dediği şeyler kürtaj yönündeydi tabi kendi doktorumu aradım direkt o da bi hafta bekleyelim dedi haftaya ona gidecem hayırlısı olur insallah