kubra1997 kanamanız olur bebeğinize bir şey olsa illaki bir belirti olur. İnsanları lütfen umursamayın. Ağzı olan konuşuyor. Daha neler neler duyacaksınız. Benim karnım mesela çok çıkıktı. 6 ayken 9 aylık görünüyordum erken dogurursun sen bu gidişle bebeğin çok büyük çıkar bu çocuk durmaz dediler. Bebeğin zayıftır kiloyu karnına sen almışsın dediler. Ve şuan 38+5 oldum bebeğim 3800, haftaya doğumum var. Çok hareketliydim ben 35inci haftaya kadar. Ve bu haftaya kadar çalıştım. Bebeğini sevmiyorsun, düşsün istiyorsun o yüzden böylesin çalışıyorsun hala haline bak dediler 😂 😂 hepsine güldüm. Sakın kafanıza takmayin. 10 hafta nedir yahu daha ufacık fasulye o. Rahat ettiğiniz gibi hareket edin. Karniniza darbe almayin. Sağlıklı beslenin. Hiç bir şeycik olmaz Allahın izniyle.