casper12 benim 35’te 3100 kilo 50 cm’di. 36+4 oldum bugün kontrolüm vardı ve haftaya mecburi sezaryen ile doğum yapacağım o yüzden erken doğacak zayıf kalırmı diye endişeliyim. Ne zaman sorsam uzun uzun boyunu kilosunu anlatan doktorum bu bebek 3 kilo üstü doğacak ve gelişimi büyümesi sağlıklı boşver bundan sonrasında kiloyu boyu dedi söylemedi. Zaten 200-300 gr sapma her cihazda oluyor. Şimdi sana 3 desem 2800 doğabilir 3200 de doğabilir önemli olan gelişiminde sıkıntı olmaması kiloya takılma dedi. 😂 2500 altı değilse hakikaten takılmamak gerekiyor. Bende aman siz öyle diyorsanız sormuyorum bundan sonra sağlıklı olsun gerisi önemli değil dedim geçtim.