Semiha89 Daha cok erken oldugunu biliyorum ancak sanki az da olsa göbeğim cıktı eteklerim sıkıyor gibi böyle olan var mı?
Bsraucar Semiha89 Canım Şişkinliktir bebekle tabiki alakası yok sıkmasının 7.haftada daha çok küçük. Eğer kilo aldıysan çok çok dikkat et
Kaya-6363 Semiha89 benimde öyle 8+4 oldum bu gün ama şişiyorum 1 hafta önce 66 dün 68 kilo olmuşum ki ben 62 kiloyu asla geçmedim gün gün şişiyorum anlamadım
Kaya-6363 Semiha89 kusmam yok ama çok aşırı mide bulantım var mesela ağır yemek et ciğer yumurta yoğurt hiç bişey yiyemiyorum zorlasam kusucak gibi oluyorum
[silindi] 1dem aynen öyle bebek sağlıklı ise sizin almanız önemli değil son aylarda çok alınıyo yine 10 kiloya yaklaşırız gibi gelio 🙈😅 bana bazı bünylerde öyle oluyomuş sadece bebeği besleyip kendi çok kilo almayabiliyormuş.
1dem [silindi] ilk gebeliğim de 15 kilo almıştım ama görseniz hiç almamış gibiydim boydan dolayı. Bu da böyle olursa yeter
Mrvpltt Kızlarr bende 7 haftaligim bugun kalp atisi icin gittim vajinal ultrasyonla duyuldu fakat biraz yavas atiyordu basina gelen varmi sonradan duzelirmi 1 hafta sonra tekrar cagirdi doktor
Semiha89 Mrvpltt kalbi atması güzel en azından inşallah düzelir bize de haber ver gelişmelerinden canım
Mrvpltt Semiha89 cok korkuyorum diger bebegimde hic kalp atisi yoktu bunada bisey olur diye cok korkuyorum
Begum100 Semiha89 şimdi 9 haftalık ama ben 6 hastalıkta hamile pantolonu aldik çünkü kotlar aşırı sıkıyordu düğmesi rahatsız ediyordu ama normalde 54 um şimdi 57 çok da az yiyorum aslında iştahım hiç yok progestan kullanıyorum aşırı yorgunluk var