Pnrecc Arkadaşlar ben 31. Haftaya girdim ve ayaklarım bana çok fazla şiş geliyor acaba normal mi 🤔 böyle ilerliyor bu haftalar 🙄
filiz08 Pnrecc ödem olabilir.tuzu azaltıp su içimini artırın.bide ne hareketsiz kalın ne de kendinizi aşırı yorun .Sürekli sarkmış kalmasın gün içinde ayaklarınız