Sibelclk Merhaba kızlar miğdemin biraz altında ciddi bi ağrı batma var yatarkende ayaktaykende batma oluyo ağrı var sizce normal mi ?
Skbn01 Sibelclk benimde aynı kuzum 35+3um bebek ayağını sağ gogsumun altındaki kaburgama dayadığı için çok canim acıyor hatta belime vuruyor ağrısı diyebilirim,yine de bi danış doktoruna..
Simsim6 Sibelclk tam olarak bende de aynisi var 34+6 dayim, belki 1 aydan fazladir sag gogsumun altinda batma oluyor zaman zaman, bebisin ayaklari o tarafa denk geliyor ben ona yordum, doktoruma sormayi unuttum acikcasi