Ppinarr Kızlar ya bugun iki kaşık şirke içtim sonra da pişman oldum acaba içmesemiydim diye 😔sizce bi sorun olur mu 😔
Sevde25 Ppinarr neden sorun olsun ki 🤔Probiyotik işte😊 ama sirkeyi direk içmeyi önermiyolar suyla karıştırılması gerekiyormuş galiba bn salatalara koyarım az bişey
Ppinarr Sevde25 işte normalde bende salatalara koyardım canım istedi birden kaşıkla içtim sonradan da çekindim bir sey olur mu acaba direk içtim falan diye 😔
Ebruas Ppinarr içinizi ferah tutn birşey olmaz allahın izniyle. ilk olarak mideye gidiyor sonuçta direkt yedklerimiz bebeğe gitmiyor ama yinede direkt olarak değilde yediklerinze bir kaç damla damlatarak tüketin
Ppinarr Ebruas aynen canım zaten bir daha kaşıkla içeceğimi sanmıyorum bu korkudan sonra teşekkür ederim cok