Hllhnm Bugun kasıklarım cok agrıyo kasılmalarım fazlalastı bide rahmimin içi agrıyo sızlıyo resmen dogum belırtisi olabılırmı 39 haftalıgz
Kubraxx Hllhnm bende 39+1 aynı şekilde bi kaç gündür kasıklarım çok ağrıyo hatta bi ara yürüyemiyorum tamam geliyo artık diyorum sonra geçiyo 😃
Yagmurceren0 Hllhnm bende 39 haftalıga gırdım bugun muayenem vardı ama hala tık yok sancım felan cıkmadı nstde. Ne zaman gelicek bu bebişlerr🤗
Sakadilek Hllhnm Kubraxx Yagmurceren0 kızlar bizde 38+4 deyiz bebeğim kanala yerleşmemiş normal doğum zor dedi doktor .sizin ne zaman yerleşti bebeğiniz kanala yada yerleşti mi 🙈
Hllhnm Yagmurceren0 benımde son gun salı gunu yatısını alcaz dedı bakalm insallah ozamana kadar biseyler gerçeklesir gelesi yok yeri rahat diyorum 😂
Nis Hllhnm benmde salı günü son ama tık yokbi ara adet sancısı gibi karnım agrıdı tamm dedim birazdan nisanım gelir hop bidaha gecti
Yagmurceren0 Sakadilek banada bırsey demedi doktorum 39 haftalıgım ama yuruyunce hep bı baskı yurudugumde yada kafası felan oynadığında sureklı tuvalete gidiyorum bilmiyorum
Hllhnm Sakadilek 35haftadan beri kanala gecmıstı bizimkİ ama son dk kadar belli olmuyormus bi anda degisebilirmis
Sakadilek Kubraxx anladım canım kaç haftalıksınız ki .yürümekte falan zorlanıyor musun ?yada genital bölgende baskı falan
Sakadilek Kubraxx ben de nefes alamıyorum aşağıya inmediği için senin benim de kanala yerleşmiştir o zaman canım