SerpilAkbulut ben kendim uydurdum bebek alisverisinden aldiklarimla. E bebekten 35 tl ye alt ust sapkali eldivenli sade bir takim almistim ona corap ve zibin ekledim bir de ona uygun penye battaniye ilk dogdugunda hemsireye onlari vericem. Ama gerci fotograf icin isimli takimimiz da var 🙈😄 gercekten hersey cok pahali giycekleri de hemen buyudukleri icin 3 4 falanmis.