SerpilAkbulut 5 li 10 lu setler okadar sacma geliyo ki hastanede giydirmeye iç baglamalı atletinden tut tulum pıjama hep ayrı aldım daha hesaplı geldı gidipte 100 200 veremem ona verene kadar ihtiyaclarını aldm valla hıc öle takım almadım ben bır suru pijaması atleti uzun kollusu herseyı var allaha şükür hastane kıyafetı olarak çok şık bi tulum aldım içine atlet eldıvenı sapkası var mis gibi 😍🙈