Ozlmslm Merhabalar arkadaşlar biraz bilginize ihtiyacım var. Son adet tarihime göre 11+6 haftalık bebeğim. Ultrasondaki ölçümlere göre 13+4. Sizce hangisi doğrudur?
Sermec Ozlmslm bebegınız 2 hafta önde gidiyor gebelık şekeri falan mı var acaba bazen şeker oldugunda da önde gidebiliyor sekerınıze baktırın bı ıstersenız
Rbs111 Ozlmslm son adet. Çünkü Doğurana kadar usg bi önde bi geride çıkarıyor . Bebek sata göre doğuyor
Betulaks Bende 17+3 üm ama 1 hafta ilerden gidiyormuş gelışimi 18+3 cıkıyor normal bir durum 1 2 hafta ileride olması.. kimisininde geriden gelebiliyor gelişimi
MrsClk Son adet tarihi baz alınıyormuş benimde hep 1 hafta önde çıkıyor ultrason da ama bebeğin o ayki gelişimiyle de alakalıymış yani bu ay önde çıkarken diğer ay tam vaktinde çıkabilir
Ebruas Benimde hep 9 gün önde gitti hala da o şekilde devam ediyor çok şükür bir sağlık sorunuda yok. Çalıştığım için doktorum 32 hafta iznimi ultrasona göre yazdı ama doğumu sat a göre planlıyor
begumseker Ozlmslm benim de 2 hafta önden gidiyordu sonrasında son adet tarihine göre olan tarihe uyum sağladı. İkisi birbirini yakalıcaktır